maanantai 11. toukokuuta 2015

Summer time



Olen viime päivät vältellyt tietokonetta superaktiivisesti. Olen viihtynyt ulkona (ja uhmannut siitepölyjä: silmiä kutittaa siitä hyvästä yötä päivää, eli silmämeikin voi unohtaa taas seuraavaksi puoleksitoista kuukaudeksi), tehnyt kotitöitä (perinteisten sisähommien lisäksi ollut perunapelloilla ja niityillä), käynyt mökillä, nähnyt kavereita ja katsonut jääkiekkoa. Siispä sen vuoksi on ollut melko hiljaista täällä! 

Tälle viikolle olen suunnitellut kuitenkin vähän muita juttuja. Lähden sittenkin käymään Italiassa! Olen fiilistellyt reissua jo niin paljon, että nyt ei enää huvita perääntyä. Lisäksi muistelin edelliskertaa parin vuoden takaa: muistan, kun pulahdin ensimmäistä kertaa elämässäni meriveteen, ja kuinka lämmintä vesi oli. Hymy ylsi korvasta korvaan, ihan mieletön fiilis! Tällä kertaa tuskin tulee lähdettyä uimaan, mutta merenrannalle on päästävä. Ja kotiin olisi tarkoitus ehtiä katsomaan mm-kisojen finaalipelit!




2 kommenttia:

  1. Kannattaa hakea lääkäriltä resepti allergialääkkeisiin niin kesästäkin voi nauttia huoletta ;) Täällä toinen mega-allerginen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joudun valitettavasti päivittäin/ympäri vuoden käyttämään allergialääkkeitä, ja maksimiannoksetkaan ei auta :( ja en oo vielä tottunu tähän Itävallan kasvistoon :D Tsemppejä sinne ;)

      Poista