lauantai 30. elokuuta 2014

Elämä on omatoimimatka


Huhhuh, mikä viikko! Töissä on ollut syksyn kiireisin viikko, ja tekemistä on riittänyt sen tiimoilta myös toimistoaikojen ulkopuolella - siksi en ole bloggerissakaa ehtinyt juuri naamaani näyttämään. En ole ehtinyt tekemään mitään sellaista, mistä täällä voisin raportoida, ja muutenkin taidan hetkeksi hiljentyä täällä. Edessä on nimittäin kahden ja puolen viikon loma!! 

Keskiviikkona meidän työpaikalla vietetään 20-vuotisjuhlaa, mikä on siis aivan loistava aloitus mun lomalle. Torstaina suunnataan Friedrichshafeniin ja lennetään sieltä Alanyaan! Mä olen tosi innoissani tästä lomasta, ollaan suunniteltu jo vähän kaikenlaista tekemistä, ja sääennusteiden mukaan pitäisi olla ihan kunnolla lämpöäkin luvassa. Viikon reissun jälkeen suunnataan Suomeen, ja ja pitkän viikonlopun jälkeen lennetään takaisin kotiin. Mä ehdin olla kotona vain yhden päivän, jonka jälkeen vuorossa on Wien!! Sennan kanssa lähdetään seikkailemaan Wieniin ja Budapestiin, ja mahdollisesti treffataan Ainokin. Vähän niinkuin bloggarimiitti! :D Kotiin tulen juuri sopivasti Oktoberfestien aikaan. Pääsin itse asiassa tällä viikolla pitämään Dirndliäni ekaa kertaa tänä vuonna, mä niin rakastan sitä!

Sitten alkaakin uudelleen (uuteen) arkeen totuttelu. Siihen asti taidan pitää taukoa kirjoittelusta, sillä läppäriä tuskin otan reissuille mukaan. Toivotan teille kaikille kivaa syksyn alkua!! Palaillaan :)

6 kommenttia:

  1. Oi miten ihana kuva ja miten kauniita noi puvut on! Sun Dirndl muistuttaa kovasti omaani, jonka Saksasta aikoinani ostin. :) Rentouttavaa lomaa ja hyvää syksyn alkua sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Joo ja tuo mun oma on siis Bayerin väreissä. Aion kyllä ostaa uuden jossain kohtaa (ettei tarvi pelätä että menee p*skaseks jossain oktoberfesteillä) ja lederhosenit kanssa.:D

      Kiitos todella paljon! :)

      Poista
  2. Kyllä sulla nyt on kaikkea jännää ohjelmaa luvassa ^^ Mä ootan ihan innolla jo Wieniä! Katsoin myös kartasta, että samalla vaivalla melkeen käy vielä Slovakiankin puolella ;)

    Miksei mulla oo Dirndliä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo :D Tiukka loma edessä... Mäkin odotan! Siinä samalla saadaan tosiaan käytyä läpi puoli Eurooppaa haha :D

      Osta!! Tai lederhosenit. ;)

      Poista
  3. Kyllä on niin itävaltalaisen näköistä porukkaa paitsi se vaalea söpöliini sinisessä :)))

    VastaaPoista