tiistai 16. joulukuuta 2014

Lomalle!


Huomenna mulla alkaa loma! Tätä on kyllä odotettu, onhan siitä edellisestä lomasta jo melkein kolme kuukautta, hehheh ;) Mutta oikeesti, opiskeluaikoina sain tottua väljään elämänrytmiin, kävin osa-aikatöissä ja luennoilla toisinaan, muuten sain elellä tosi vapaasti. Nyt kun on enemmän tai vähemmän säännöllinen työrytmi, kyllä niihin rutiineihin alkaa kyllästyä. Tykkään tasaisesta toimistotyöstä, mutta kyllä pieni lomailu välillä tulee ihan tarpeeseen. Ehkä jaksaa taas ulkoillakin enemmän: viikonloppuna kävin pitkästä aikaa lenkillä valoisaan aikaan ja tajusin, miten paljon sitä olin kaivannut! Toimistolta ei tule lähdettyä keskellä päivää ulos, kun ei edes tupakoi, vaikka joskus voisi lounaan päälle käydä vähän tuulettumassa. Virkistyisi varmaan mielikin :)

Joulu on tosiaan jo viikon päästä, eikä mulla ole vielä kaikkia lahjoja hankittuna vielä! Vaikka aika säästeliäästi ylipäätään noita lahjoja muutenkin ostan. Mutta lahjojen paketointia ostan ehkä enemmän, millään muulla en pääse oikeaan joulun tunnelmaan! Lunta ei ole vieläkään, vuoriltakin sulanut varmaan viimeistä kinosta myöten, mutta joulufiilistä olen aktiivisesti hakenut joulumarkkinoilta. Kävin vaihtareiden kanssa Dornbirnissä koristelemassa joulukuusen hyväntekeväisyyteen - meidän kuusi huudettiin päälle tonnilla, että aika hyvin mun mielestä! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti