maanantai 27. huhtikuuta 2015

Berliiniin

Pinterest

Nyt kun minulla viimein tuo yliopistoura näyttäisi olevan takanapäin, voin hyvillä mielin lunastaa itselleni lupaamani valmistujaislahjan: matkan Berliiniin! Aikoinaan koulusaksaa lukiessani opettajat kertoivat reissuistaan Berliiniin, ja yliopistossakin kävin erillisen kurssin DDR-Saksaan liittyen, ja kurssin tarinat sijoittuivat tietenkin Berliiniin. Wien on edelleen mun rakkauskaupunki, ja kaikki mahdolliset viikonloppu- ja kaupunkilomat voisin suunnata sinne, mutta kyllä se on Berliinikin nähtävä. Ajankohtaa en ole vielä päättänyt, mutta mitä luultavimmin kuitenkin tässä lähiaikoina, joka tapauksessa tämän vuoden puolella mieluiten. Kesää kuitenkin yritän vältellä, sillä ei kai kukaan jaksa hulluilla helteillä bongailla nähtävyyksiä?

Haluaisin kuulla teidän vinkkejä ja kokemuksia Berliinistä! Must-do-jutut, hyvät ravintolat, majoittuminen, mitä vain, kaikki vinkit ovat tervetulleita. Matkaseuraksikin voi tarjoutua :)

8 kommenttia:

  1. Mulla ei oo vinkkejä mutta oi Berliini kuulostaa ihanalta! Kerro sä sit parhaat vinkit, mulla ois tarkoitus nimittäin jossain hamassa tulevaisuudessa tehdä pikku reissu Berliiniin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kerron sitten! :D Niin tiedät minne mennä ja mitä tehdä ;)

      Poista
  2. Jos mulla ei ois jo kolmea reissua tälle vuodelle suunnitteilla niin lähtisin sun kanssa Berliiniin! En oo ikinä käynyt ja olis haaveissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! Tai no, mä uskon että sun reissut tulee olemaan vähintään yhtä hyviä. ;)

      Poista
  3. Mä tuun mukaan! En oo tähän päivään mennessä ollut Berliinissä parin vuoden Saksassa asumisesta huolimatta, ja koska mähän vein juuri 5 min sitten diplomityöni painoon, tottakai oon ansainnut samanlaisen valmistumismatkan!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Anna!! Nyt on sekin taakka sitten saatu harteilta. Lähetään me vallottaa Berliini!! Sä juokset geokätköilemässä ja mä meen aina lähimpään kuppilaan viinilasilliselle odottamaan :D

      Poista
  4. Sait haasteen! http://ainoaustria.blogspot.co.at/2015/05/liebster-blog-award.html

    VastaaPoista