perjantai 17. huhtikuuta 2015

Muistoja

Mä olen ollut tämän aamun nostalgian vallassa. Aloin jostain syystä lueskella neljä vuotta sitten vaihtoaikanani kirjoittamaani blogia. Olin piilottanut blogin jostain syystä jo aikoja sitten, mutta toisinaan lukaisin tekstin sieltä, toisen täältä, mutta nyt yhtäkkiä huomasinkin lukeneeni sen alusta loppuun. Mitä ihmeen seikkailuja mulla oikein on ollut? Millaisia ajatuksia mulla on silloin ollut? Välillä tuntuu, että olen ollut ihanan pohdiskeleva ja syvällinen noihin aikoihin. Kaikista iskevin teksti oli kuitenkin tämä:


Tämän kirjoittamisesta on melkein neljä vuotta. Huhhuh! Olin siis vaihdossa parin tunnin ajomatkan päässä täältä, eli kovin kauas en ole siltä tieltä eksynyt. Sen vaan tietää, että tulee palaamaan jonnekin. Sen tekee mahdolliseksi, jos sitä oikeasti haluaa. Mulla oli niin hyvä olo tuona aikana, ja vaikka koinkin vastoinkäymisiä ja kolauksia, niin niistä pääsin yli. Lisäksi mä olen viime vuosien aikana oppinut sen, että kaikkeen ei voi vaikuttaa. Mä olen alkanut uskomaan siihen, että kaikella on tarkoituksensa. Varsinkin minun lähipiirissäni täällä uskotaan siihen, ja sen myötä omankin uskoni siihen on alkanut vahvistua. Kaikki kääntyy aina parhain päin - onko se sitten kohtaloa vai mitä, mutta ei se sattumaa ollut, että nyt, neljä vuotta myöhemmin, asun Bodenseen ympäristössä, tai että ylipäätään aikoinaan alueelle päädyin. 

Halusin vain jakaa nämä fiilikset teidän kanssa. Haastan teidän muistelemaan tänä viikonloppuna kivoja asioita menneisyydestä! Kivaa perjantaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti