torstai 29. toukokuuta 2014

Kesäflunssaa



Maanantai-iltana muhun iski joku mysteeritauti, ja tiistain vietin sängyssä kuumeisena. Tänään olo alkaa olla viimein siedettävä, mutta salille en taida enää tällä viikolla päästä, kun en tänään jaksanut edes mökille lähteä. Haluan olla kunnossa maanantaihin mennessä, kun mun harjoittelu viimein alkaa! Jotenkin en osaa vielä jännittää, ja jotenkin toivon, ettei se jännitys iske ollenkaan. Tällaisissa tilanteissa yritän aina muistella jotakin muuta, vaativampaa tapausta, josta olen selvinnyt enemmän tai vähemmän kunnialla - tai en välttämättä edes kunnialla mutta hengissä :D  



Ruoka ei ole maistunut niin kuin yleensä, joten olen panostanut sitten ennemmin laatuun. En vieläkään ole löytänyt kunnollisia puurohiutaleita, mutta onneksi mun tuomasta Nalle-puuropaketista on vielä paljon jäljellä. Ostin jotain Bio Haferbrei-pikapuuroa, jonka piti olla jotenkin hedelmäistä, mutta maistui ihan liisteriltä. Oisko itävaltalaisilla vinkkejä puurofanille?

8 kommenttia:

  1. Haha paranemisia sinnekin päin! :D Mä oon missannut et mihin meet harjotteluun? Varmaan se jänskätys sit viimeistään helppaa kun pääsee oikeesti hommaan kiinni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Mä varmaan kerron siitä harjottelusta enempi sitten kun oon ollu siellä jonkun aikaa, sen verran salaperäinen oon vielä! ;)

      Poista
  2. Hoferista saa kunnon pikakaurahiutaleita! Sellanen vaaleensininen paketti, niitä syön joka ikinen aamu. Toimii kuin suomalainen pikapuuro eli vettä ja hiutaleita ja pariks minuutiks mikroon - valmista. Suosittelen lämpimästi, pelasti mun aamut kun pitkän hakemisen jälkeen noi löysin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa, kiitos! Pitää käydä hamstraamassa ensi kerralla kun menen naapurikaupunkiin, meillä ei tässä tuppukylässä ole muuta kuin Spar ja Sutterlüty, jossa on lähinnä paikallisia tuotteita :D

      Poista
    2. Mä luulin, et Krems on pieni, mutta meillä on täällä kolme (!!) Hoferia, et kai tää onkin jo sit aika suurkaupunki ;D

      Poista
    3. Haha joo, tää on ihan omaa luokkaansa tää paikka. Onneks lähin kaupunki on vain kymmenen minuutin junamatkan päässä :D

      Poista
  3. Mä ostan kakki mun puurot Suomessa tai Helsingin lenokentältä, ei täällä semmoista saa ;)) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se suomalainen puuro kuitenkin suomalaista ;) Pitää hamstrata ensi kerralla! :D

      Poista