tiistai 14. tammikuuta 2014

Huumorilla

Mä en oo oikein ikinä lämmennyt Putous-sarjalle, mikä johtuu, tai oikeastaan johtui siitä, etten ikinä ole sitä edes vilkaissut! :D Munamiehen jälkeen en jaksanut kiinnittää siihen mitään huomiota, varsinkaan, kun en ole omistanut telkkaria kohta kolmeen vuoteen. Mutta eilen jostain syystä ajattelin vilkaista MTVKatsomosta kyseistä sketsisarjaa, ja ai että nauratti! Mulla on jäänyt suomalaisesta sketsi-komediasta sellanen Kummeli- ja Uuno Turhapuro-kuva mieleen (Kummelifanit, älkää suuttuko!), mutta nykyään tuntuu taso olevan jo vähän korkeammalla. Muutenkin suomalaisen komedian taso on mun mielestä noussut, esimerkiksi elokuvan "21 tapaa pilata avioliitto" katsoin kaksi kertaa peräkkäin saman päivän aikana! :D Voi tietenkin olla, että oma huumori on iän karttuessa kehittynyt uuteen suuntaan...



Kuvat screenshotteja MTV Katsomon nettitv:stä :)

Huumorista tuli mieleen, että mun ja Gerhardin taipaleen alkuaikoina musta tuntui, ettei Gerhard tajua yhtään mun vitsejä tai huumoria muutenkaan. Muistan iloinneeni joskus viime vuoden helmikuussa, kun Gerhard nauroi ensimmäistä kertaa jollekin mun ihan hölmölle jutulle (jotka on tosi ominaisia minulle...) ja nykyään meidän huumorintaju on vähän enemmän yhteinäistynyt :D 




No joo. Terveellisempi elämä- ja parempi ruokavalio-projekti jatkui ananaksella! Yritin valikoida sen kaikista kypsimmän ja makeimman yksilön hedelmähyllystä, joten saatoin näyttää vähän tyhmältä haistellessani niitä hedelmiä ehkä vähän turhankin pitkään... Ananaksen kypsyyden siis haistaa sen pohjasta :D 

Tänään pääsen pitkästä aikaa yliopistolle jumppatunnille! Syksyllä kävin ehkä yhteensä neljä kertaa niillä jumppatunneilla, että en ihan koko rahan edestä sitä tarraa vilautellut... Jos sitä nyt kevätlukukaudella pysyisi terveenä ja pääsisi käymään useammin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti