sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Poikkeuksellisen tyypillistä

Moikkamoi! Viime päivät ovat kuluneet hyvin pitkälti koulujuttujen parissa. Olin tosiaan ajatellut, että pysyn neljän seinän sisällä kunnes oon kaiken akuutin saanut tehtyä, mutta eilen alkoi pää pimahdella siihen malliin, että oli pakko päästä hetkeksi ihmisten ilmoille. Näinkin yhtä kaveriani, jonka kanssa ei olla kunnolla treffattu yli vuoteen! Oli paljon kerrottavaa, ainakin minulla :D Silleen jännä, miten paljon mulle onkin tapahtunut puolentoista vuoden aikana. Onkohan munkin elämä parin vuoden päästä pelkkää perusarkea maanantaista perjantaihin töitä tehden ja viikonloput nukkuen?




Tänään jatkui kuitenkin haastattelukysymysten kääntäminen ja tenttiin luku. Gerhardilta joululahjaksi saamani kotitossut ovat kyllä paras kaveri kotona hengailussa, varsinkin kun pakkaset alkavat taas kiristyä ja opiskelijakämpän lämmitys tulee aina vähän jäljessä kun ei itse saa pattereita säätää. Olen muutenkin tykästynyt vaaleanpunaiseen ja pinkkiin väriin, mutta se on vaan kivaa vaihtelua siihen mun perinteiseen tummaanpainottuvaan värirepertuaariin :)

Olen yrittänyt viime päivinä kiinnittää vähän enemmän huomiota siihen, mitä syön. Joululoman sokeriherkut saivat mun sisäisen sokerihiiren heräämään, ja nyt on pari päivää ollut sokerit minimissä, mistä tää mun jokapäiväinen päänsärkykin ehkä johtuu. Yritän taas totutella tähän terveellisempään ruokavalioon, mutta pitää nyt katsoa, miten käy seuraavien parin viikon aikana, kun pitää reissata ympäri Sveitsiä. En ole varannut itselleni mitään hotelliaamiaisia, sillä mun mielestä 22 frangia on vähän liikaa pelkästä aamupalasta, en nimittäin halua ahtaa itseäni ähkyyn yhdellä aterialla koko rahan edestä ja tuskailla sitten loppupäivää :D 



Nyt taas opiskelun pariin! Kivaa sunnuntaita kaikille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti