keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Day dream traveling

Tänään oli ensimmäinen kylmääkin kylmempi päivä tänä syksynä. Vuorilla tuli ihan mukavasti lunta, ja nahkatakissa oli vaikea selvitä aamulla... Hrrr. Kotiin päästyäni laitoin töppöset jalkaa ja käperryin sohvan nurkkaan unelmoimaan lämpimistä kesäpäivistä ja hiekkarannoista! Mun ensi viikon Genovan-reissu peruuntui aikataulutussyistä, mikä vähän jäi harmittamaan. Olisi niin kivaa ollut päästä meren ääreen!

En ole aina ollut kovin innostunut ulkomaan matkaaja. Ehkä sen takia, ettei meidän perhe käynyt missään Norjaa tai Ruotsia kummemmassa paikassa. Kerran käytiin niinkin eksoottisessa paikassa kuin Kanarialla! Viime vuosina - täysi-ikäistymisen jälkeen ja alkaessani tienata omat rahani - olen kuitenkin alkanut hinkua maailmalle ja nähdä vieraita maita. Minulla oli haaveena kiertää 30 maata ennen kuin täytän kolmekymmentä, mutta haaveksi se taitaa jäädäkin. Euroopan maat on vielä suhteellisen helposti saavutettavissa ja vieläpä pienellä budjetilla, mutta nuo kaukomaat on sitten vähän eri asia: ei pelkästään rahan tai ajan takia, vaan vieraisiin maanosiin matkatessa pitää ottaa moni muukin asia huomioon. Haluaisin kuitenkin ennen perheen perustamista (ja koiran hankkimista) viettää kuukauden jossakin tosi kaukana ja kiertää paikkoja ja saada vähän vaikutteita. Löytää itseni! 

Tässä muutamia inspiraation lähteitä Pinterestistä illan piristykseksi. Jos ei muuta, niin nämä kuvat antavat ainakin motivaatiota säästää seuraavaa matkaa varten! 





Muistutuksena vain, että mua voi seurata bloglovinin tai blogilistan kautta! Välillä Blogger ei näytä (ainakaan mulla) seurattavia blogeja ihan ajantasalla tai sitten ei ollenkaan, mutta nämä vaihtoehdot toimii.:)

4 kommenttia:

  1. Mullakin ois vaik mitä kohteita listalla, mut en tykkää lentämisestä niin joku 10+ tunnin lento ois ihan kauhee. Singapore, Jenkit, Macchu Picchu, siinä ainakin jotain mun listalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Singapore on mullakin yhtenä ykkösenä mielessä, Vietnam ja nää tällaiset olisi kiva nähdä! Pitkät lennot on mullakin se kompastuskivi, neljänkin tunnin lento on jo ihan syvältä :D

      Poista
  2. Ihania kuvia! Mä oon kans vasta nyt alkanut innostua matkustamisesta, kun olin pieni niin matkat oli päiväretkiä Tukholmaan ja telttailua kotimaassa. Nyt viime vuosina ollaan kyllä matkusteltu koko perheelläkin enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin ois kauheen kivaa matkustaa vanhempien kanssa nyt kun niiden kanssa alkaa olla jo samalla aaltopituudella, mutta ei ne enää käy kuin korkeintaan Viipurissa ja Tallinnassa.:D Vielä odotan sitä päivää että äiti tulisi käymään täällä! ;)

      Poista